trött

Jisses vad e det för fel på mej i dag?
Satt i soffan innan å käka lite lunch,
lutade mej tillbaka och vaknade efter 1timme. :/
Fasen va trött jag e i dag. Jag bara total somna.
Och jag vaknade ännu tröttare än innan. 
 
Men men jag har iallfall bäddat KLINISKT rent där Annie å Julia ska sova i helgen.
Och i morron blir det att galopera runt med damsugaren här hemma.
Kan ju inte ha massa skit på golvet när man får finbesök :P

Snart ta tag i å vilka lite tvätt oxå.
Inget kul, men härligt när det e gjort.
Maskin nr 2 i lakan och nr 5 i tvättordning snurrar just nu.
Tvätt,tvätt,tvätt i massor.
När men väl e klar med allt å tvättkorgarna e tomma såsäger det bara PANG.... så e det lika mkt igen.
Men men ska man ha rena kläder å va en byta sängkläder nörd (typ 1gång i veckan byter jag)
så e en full tvättkorg sånna smällar man får ta.

Nu återgå till min tvätt.
See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0