tjillevippen

Tjillevippen.
Nu e man hemma igen. och sitter i soffan med Annies data i knät.
Annie, Julia och D kollar på ailens återkomst eller vad den nu heter.
Det är inte min typ av film.
Där av datan i mitt knä :)

men innan så vart vi ju på bio jag, D å hans syster å hennes kille.
Först satte vi oss i resturangen ovanför bion och käkade.
jag tog en super god pasta och en ramlösa. 
Va inte sugen på nån alkohol. och + att jag tog mej en citodon innan.
Citodon å alkohol e ju inte det bästa alternativet.
Men men iallfall. vi satt där å åt å tjöta nån timme eller 2.
sen stack vi ner till bion.
Och det blev Hammilton-nationens intresse
det va en helt ok fim det oxå.
Jag va iallfall intressead och konsentrerad av filmen.
Inte ofta jag klarar av att vara det :)
Nää men den va bra iallfall.

Nu blir det la ett rök å sen tjöta lite med bebbarna innan man ska hoppa i säng.
Blir ju pankakor i morron bitti :)
D som har beställt detta av oss.
ELLER???
kanske vi övertalar han att vi ska dra bort å köpa smörgåstårta istället ;)
Får se vad som händer.



SEE YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0