snö

Jag satt här hemma och snackade i tele med min lillasyster http://www.geminas.blogg.se
Vi satt och skrattade åtbilder på nätet.
Helt plötsligt ser jag något i ögonvrån, vänder mej om och tittar ut.
och vad ser jag... SNÖ!!
Hmm min första känsla va Ååå va kul..snö..
Å jaa.. så länge man sitter inne å tittar på det så e det apa fint.
Men desto värre e det när man ska ge sej ut å skotta en massa.
Men on en stund ska jag ut å röka.
Och då passar ja på att sopa undan det värsta.
Sen ska jag rådgöra med min man och diskutera om att vi måste inhandla oss en annan ålättare skottspade?? eller va det nu heter.
För jag klarar verkligen inte av dessa vi har. Dom e så tunga och det gör as ont i min rygg då.
Damn... det e ju inte små snöflingor som trillar ner från himlen.

Ska nog snart ge mej på tvätten.
Det kan behövas det med.
rena kläder e ju inget fel det.
Och vi ska ju ut å äta å sen på bio på lördag.
Då kan det va bra med lite kläder till det oxå.
Hoppas ni alla får en bra dag.
Komemr tillbaka senare om jag har något vettigt att skriva. :P

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0