Skjutande??

god mororn.. eller ska man kanske säga god middag??
har vart uppe ett tag nu. 
Frukost är intagen och jag sitter i soffan å kollar på tv.
en maskin tvätt e igång.
Väntar på att den ska bli klar så jag kan fortsätta.
Fasen det blir så mkt tvätt när man inte tvättar på ett tag.

jag va nyss ute å rökte.
När jag satt där lät det som om det sköts en massa med maskinvapen eller vad det heter.
lät som om det va ganska långt här ifrån.
Tror att det va på militär skjut området en bit härifrån.
Lite läskigt va det allt.
hehe har aldrig hört det innan.
så va tvungen att skriva til D och fråga om det kan höras ända hit.
Och det kan det tydligen.
så det va nog det som lät.
det är säkert en övning eller något.
Hoppas iallafall det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0