naket??

Hmm..
vet inte riktigt hur jag känner just nu. 
har på en canal+ kanal här hemma.
Helt plötsligt kommer ett barnprogram/film igång.
Och det första man ser är SPRITT SPÅNGANDE NAKNA svarta människor,
Å då menar jag verkligen nakna. 
Man ser bröst i NÄRBILD, rumpor och penisar som hänger å dinglar.

Jag kan inte riktigt sätta finger på vad jag känner. 
Första tanken är. Varför är det alltid bara de svarta som är nakna så fritt i tv.? 
Å hur tänker barnen när dom ser detta?
Varför gör man inte barnprogram/filmer om nakna vita människor? 

Visst att de kanske inte har så mkt kläder i afrikas savanner. men serriöst.
Här har ALLA kvinnor kjolar men nakna upptill. 
Männen och de gamla har kläder över hela kroppen. Å barnen är hel näckade. 
jag fattar inte riktigt budskapet med detta??
Hmm...

Filmen i sej har säkert inga knepiga budskad. (kollar inte så jag vet inte) 
Men va fasen måste det va så naket??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0