kolla mina söta naglar jag nyss gjorde

Ja mina naglar e inte de snyggaste just nu.
Då båda tummarna och lillisarna gått av. LÅNGT NER. :´(
Så jag har vart tvungen att fila ner de andra naglarna oxå.
Inte så snyggt att ha 3 naglar på varje hand långa å alla andra bäbis korta.
Så nu e alla korta. :( 
Men men hittade en grejj här på nätet som visar hur man kan gö lite fräcka naglar. 
Eller aa hur man "målar" sina egna naglar med nagellack.
Så jag testade. 
Tog lite tid innan man kom in i det.
Men nu har jag gjort det.
Blev helt ok för å va första gången tycker jag.
Kolla. vad tycker ni? 



Lite fräsiga blev dom allt.
rosa och silver naglar. :) 


SEE YA!

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Ser ut som skummet man gör till kaffe :P

2012-01-26 @ 16:28:25
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0