Kass jag vet

Har vart kass med uppdatering här nu det sista. Men har haft fullt upp hela helgen.
I fredas så Vart jag ju i vbg å fixat naglat, jobbat.

Lördag va jag oxå i vbg och hos mamma å vi åkte t stan å fika. Å sen hem till syrran å fika. Å sen åkte vi hem. Emma å smocka kom hit runt 18,00 i går (lördag) för å gå med ut å äta å sen en krog. Så dom sov här :)
Sängdax sent med andra ord. 03,30

I dag (söndag) vakna vid 10,30, drog med emma ut för å röka å sen in å dricka kaffe. När våra män vaknat till liv beställde vi pizza å kyckling tallrik. Satt i soffan å feta oss å kolla film :)
Den åkte dom hem runt 15,00 snåret.
Å vi har bara slappat resterande av dagen.

Em bild på min naglar. Tjusiga va :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0