jo visst

Aaa men tjena...
Tro fan jag lyckades somna i soffan i dag igen. :/
allt blir så slappt om man somnar mitt på dagen.
Iallfall för mej.

Jag har iallfall fått bytt lakan i sängen och tvättat lite.
Ska ta mej själv i kragen och vattna blommorna strax.

Huvudvärk har jag oxå. Suck....
Och det har jag pga att jag lyckades somna.
Sover jag på dagen så får jag ALLTID huvudvärk sen efter det.
Hmm undra varför det blir så.

Just nu funderar jag på vad vi ska äta i kväll.
Korv, köttförs el kyckling.
Hmm ett dilemma jag stött på här.

I morgon kommer iallafall Annie å Julia. http://www.geminas.blogg.se 
Ja om allt går som planerat vill säga.
Undra vad man kan göra då. Hmm...
Jo jag ska iallfall släpa med dom ner till handlarn så vi kan köpa lite smått å gott.
Lite godos å chips å sånt :)
Det är alltid bra med lite bärhjälp :P

Har även planer på att gå upp tidigt i morron med och baka en liten Citronkladdkaka.
Så att dom får smaka i morron när dom kommer.
Lite fika e ju aldrig fel :)

Nä nu dax att vattna blommorna mina så dom blir lite glada igen.

SEE YA!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det där med citronkaddkakan låter ju inte fel. Puss❤

2012-01-12 @ 20:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0