Ja lite om helgen iallfall

Jag e såååå kass på att sitta här å slänga in minst 1 inlägg som dagen.
ver oftast inte vad jag ska skriva om.
Fantasin är nere i botten.

I  dag e det söndag. Och min man står å lagar frukost till mej just nu :D
Han e en snäll man han.

Fredag
I fredags hade vi gäster här hemma.
Det va D:s syster med familj.
Så då hade vi 3 rätters. Och det va mycket gott.
Jag är ganska nöjd med hur min citronkladdkaka blev. Aldrig gjort sån innan. ocg aldrig smakat heller.
Men massa god mat. och man blev PRÖPPMÄTT.
Sen satt vi å tjöta om allt mellan himmel åjordfräs.

Lördag.
Efter att ha sovit länge så åkte vi hem till D:s syster med familj och hans mamma å pappa oxå.
Jag, D:s syster och mammabegav oss ut på en härlig promenix på 4 km.
Blev jag varm? JA.
Va det jobbigt? Njaa. men det allra jobbigaste va att jag är så tät i näsan så jag inte kan andas genom den. Jo och OKQ8 backan va lite små seg.
Men oj så härligt det va ändå.

Söndag
Ja i dag får vi se vad dagen har att erbjuda.
Inte allt för mkt hoppas jag.
Är lite seg så sitter nog gärna hemma i dag.
Tvättar lite å sånt lull lull.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0