inte så länge kvar nu

precis.
nu e det inte så långt kvar tills jag ska tillsjukhuset.
ca 2 veckor.

för några veckor sedan va jag ju på vårdcentralen och fick träffat en läkare pga mitt exem. 
Han va verkligen kanon bra. 
Samma läkare som jag hade med mitt diskbråck.
detta e en läkare som verkligen ser till att saker å ting verkligen händer.
+ poäng till han.

Men så jag ska tillsjukhuset dit han skickade en remiss till hud. 
han va aningen irriterad att ingen skickat mej dit tidigare, då jag haft eksem hela livet i stort sätt.
På hur så ska dom ta massaprover å se om jag e allergisk mot något. och kolla om något av detta påverkar att eksemet utveklas.
om ni förstår hur jag menar.
Kanske förklarar krångligt.
Men jag ska iallfall ha med mej mamma.
Ja jag kanske e en mamma gris. Men jag ogillar sjukhus. och när jag inte vet exakt vad dom ska göra med mej så blir jag nojjig. 
Jag vet ju inte hur dom tar prover.:/
Så mamma får allt följa med.

Känns gott å äntligen få komma dit. Å se om det e något jag inte tål. 





SEE YA!

Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt för dig att äntligen få komma dit! Jag va där 2006 när mitt eksem va som värst och fick sola två gånger i veckan. sjukt tråkigt men eksemen försvann och det va huvudsaken!

Syrran får mer eksem när hon druckit coca cola och mitt blir värre om jag äter nötter eller mår psykiskt dåligt...

Vet du något som får ditt att bli värre?

2012-01-25 @ 17:14:28
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0