Instagram?

måndag måndag tråkiga måndag.
Nä inte ska jag gnälla inte. 
Det finns dom som har det värre. 
Jag sitter ju iallafall innomhus i värmen, har mat och el. Tv, data och telefon. 
Ja så bra har jag det iallfall. 
Men jag gör inte mkt i dag. 
Känner att jag har inte ork till så mkt i dag.
Har sprängande huvudvärk och är trött som en sengångare. 
så i dag blire en slapp dag.
Så jag får försöka ta tag i lite mer i morgon här hemma.
Så som tvätt och städ.

Btw. är det någon som har Instagram?
På mobilen? 
I så fall lägg till mej :) 
alexxiia heter jag på instagram.

Instadram är en sida/app på mobilen. har ingen aning om det finns på nätet eller andra mobiler än iphone.
Men man tar kort och "gör om"
Så lägger man upp de och andra kan se och komentera eller gilla. 
Så kan man förlja folk man tycker har snygga biler å vise versa. 

Här e en bild jag tog och fixade i instagram härromdagen.




SEE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0