fejjar å står i

Ja det va då fasen vad jag fejjar å står i.
Tvättar gör jag... Ovanligt va ;)
E inne på maskin nr 2 än så länge.
Har precis damsugat hela huset. Så nu e golvet ok igen.
Ska strax ge mej på att vattna blommorna. Det behövs oxå om man inte vill ha bruna och total döa blommor då vill sägen.
Men det vill inte jag.
Sen ska det tvättas ännu mera.
Och så ska jag försöka få något i magen oxå.
Sen blir det ännu mera tvätt.
Jo jag ska ju byta lakan i sängen oxå. Va ju lite mer än 1 vecka sen jag gjorde det nu.
Senså ska jag tvätta lite mer :P
Och så ska jag duscha.
Förbereda maten till ikväll.
Ja.. med andra ord.... Det finns en jätte massa man kan göra när man e ledig.
Å vädret e ju ändå kasst så man kan inte gö så mkt.
Mina planer på å gå å handla sket sej totalt.

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0