borta igen

Ja det va inte länge snön fick vara på besök.
Men det e la nästan lika bra det.
Det regnar nu så snöne snart helt borta.
den försvann lika fort som den kom.

Tvätten som jag skulle ta tag i gick la sådär bra.
Fick tvättat 1 par byxor.
ja det va all tvätt jag orkade med i dag.
Får försöka gera ett bättre försök i morron.

Men jag fick planerat lite inför helgen.
Verkar som om vi får nattgäster här då :)


Annie <----- -----> Julia

Ja mina syskon
http://www.geminas.blogg.se
Dom kommer nog på fredag och stannar till söndag.
Alltid kul med lite besök tycker jag allt.

Ska be min man ta med en citron hem nån dag i veckan så att jag kan göra en Citronkladdkaka så dom får smaka på en sån.
Den jag gjorde i Fredags blev väldigt lyckad :)



Nä dax att ta upp lite fisk, så man kan laga något gott att äta.

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0