appar??

Någon som har bra tips på appar till mobilen.? 
Jag har iphone4.

De apparna jag använder flitigast är

*Facebook
*Aftonbladet supernytt
*Instagram
*Blogg.se
*Wordfeud
*ludo
*tv.nu
Sen diverse spel.

Men vissa bra/roliga appar är

*Autodance
(kalas bra fest app, man får MÅNGA skratt)

*Sleep Talk
(En app som spelar in om man snackar i sömnen, kostar 7,00:- men definitivt värt det om man vill veta vad man sysslar me när man sover)

*aLike
(man tar ett kort och klickar på start, så kommer en bild på en kändis man e lik. även har är mkt skratt)

Ja sen har jag en massa massa fler appar. 
Massa olika spel. Och massa bloggar som jag följer.


Men jag tar gärna imot fler tipps på appar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0