Simsen dog

Sitter i soffan här hemma och är... ja inte e jag nyaken. men slö som fan. 
ska försöka släpa mej upp å hänga upp en maskin tvätt å sen fortsätta med tvätten.
Det blir en del tvätt när man inte tvättat på en vecka.

har suttit å spelat The Sims oxå. 
haha det e ju bara så kul :) 
Om inte annat ett tidsfördriv. 
I går blev jag dock lite smått irriterad. Aa ok jävligt irriterad. 
Jag hade byggt upp ett jätte fin hus. Inrett det så tjusigt så. 
Så det första jag gör med min sim när hon flyttar in e att hon ska tända en brasa i den öppna spisen. 
PANG... å hela skitej brann ner. Å min sims dog.

D satt jämte mej å gapflabba å fråga hur fan man lyckas igentligen...
Ja... det ska va mej till sånna saker.

Vi kom även fram till en bra anledning till att inte låta mej tända brasan här hemma oxå.

Nä nu har jag tvätt som väntar.



uniefär såhär såg det ut fast det va en uppen brasa å min sim stod i lågorna å kom inte loss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0