Mount EVEREST

Sitter just nu hemma hos min syster i min ensamhet.
Hon e i skolan, hennes barn e på dagis och hennes man jobbar.
Så jag sitter här å glor.
Har tagit hand om disken, damsugat köket å hallen.

vikt ihop ett BERG å då menar jag inget litet berg utan självaste MOUNT EVEREST berg av kläder.
 
men nu e det iallfall gjort. slipper hon att göra det när hon kommer hem sen efter skolan.
hon har nog å gö ändå med 2 barn, matlagning, badning, leka, klä på pyamas, handla ja all va hon gör.
Fan hon e värsta stål kwinnan hon.

Ska ta mej ett rök å sen ska jag samsuga vardagsrummet oxå.

Väntar även på att Sandra ska sluta så vi kan lekas :D
å i dag får jag min underbara Mocha Latte.
smaskens som satan :)




SEE YA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0