Mocha Latte

Nu e det som såhär att jag har fått dinge på Mocha Latte.
Och inte vilken som helst.
Utan Mocha Latte från Espresso House.
Den e förbannat god. 
Hade nästan kunnat göra vad som helst för att få en sån hemkörd just nu.

kasst att dom inte har utkörning på sånt. hehe. 
Nä men helt serriöst, detas Mocha latte, Latte, kaffe. aaa kaffe överlag e förbannat gott. 

Jag rekomenderar starkt folket att ta en varm dryck där.
ja det e aningen dyrare än "vanliga" cafén.
men helt klart värt det. 
Varje gång jag e i stan försöker jag alltid att köpa en sån. Antinge sitter man där å dricker. 
Eller så tar man en take away mugg å går å smuttar på det smaskiga innehållet.




SEE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0