back in the soffa

Just nu e jag tillbaka i soffan med datan i knät.
har tjöat med Saaaaandy en sväng.
och även med sösstra mii..

tvätten.... ja just fan tvätten..
den måste jag slänga in i torktumlaren så att det blir tort.
men för övrigt går det bra med den. :) 
högen minskar å minskar.

min man e på väg hem.
å jag måste ge mej in i frysen för å kolla va vi ska käka.
kanske blir något enkelt som en färdigrätt i dag.
japp det e precis ad det blir.
e för lat för å ta mej till frysen.

jo min man e ju på G hem. 
med sin kompanjon på intåg för att visa våra nya tavlor.

sen ska jag överlägga med min man om att jag behöver åka ner till varberg i morron med dom.
Har en väninna som behöver min hjälp.
mitt moraliska stöd.
Och eftersom jag älskar mina vänner så ställer jag mer än gärna upp på det.

idag så bjuder jag på e bild på mej å Saaaaandy som jag snackade i tele med innan :D



SEE YA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0