Uppdatering??

Ja den e dom sagt inte alltid på topp nivå. Men så e det när man varken har tid eller lust.
Finns ju så mycket annat i livet än att uppdatera här hela tiden. Har ju ett liv utanför telefon/data.
Ett jobb som måste skötas. Träffa familj å vänner.
Vilket jag i dag hunnit med lite både och. Ok träffade inte min Annie bus. Med henne träffar jag i morron iallafall <3
Änna lite konstigt att inte hon va hemma med julle.
Men fick träffa en väldigt snäll å trevlig tjej vid namn Linnéa. Japp hon va helt klart godkänd :)
Nu ska det strax tas en cigg och en skvätt likör som vi fick av mamma i dag. Efter en hel dags shoppande, läkarbesök å telefonkontakt med massa "läkare" e jag faktiskt lite trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0