Morgondagen

Ja den hår ut på att åka till vbg. Träffa syster och sen en fika date med Bina å hennes lilla Naomi <3
Ska bli så kul å träffa dom. Va jätte längesen jag träffade Bina, å Naomi ska bli första gången jag skådar IRL.
Längtar sååå :)

I dag har jag fixat lite ärenden med Frida, å sen bar det av hem till mamma. Där jag passade på att Ruda en sväng med bebbarna. Det va riktigt härligt.
Har planer på att göra det på fredag med. :)
Det va den svarta skönheten vid namn Zorro jag skritta omkring på.
(skritt e det enda min rygg pallar)
Va aningen korkad i dag å testade å trava. PANG sa det i ryggen å smärtan kom som en Blix genom ryggen.
Jävla diskbråck säger jag bara!!


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

Checka in min NYA blogg om jag och min underbara ponny och följ våran väg till toppen!:D

www.dompe.blogg.se

2011-11-22 @ 18:21:48
URL: http://dompe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0