Kvar

Ja huvudvärken hänger kvar även i dag :(
Inte så kul om jag får säga min mening. Men men vad gör man...? Bara till å bita ihop å se glad ut.
Större delen av dagen har spenderats med Frida som kom å hälsade på.
Vart å handlade lite behövliga bra å ha saker + mat.
Slank även ner en å annan (behöver inte men vill ha för jag tycker det e fint ) saker oxå :)
Bl.a. Nya lakan till sängen som jag fick tvättat, tumlat å bäddat rent med :)
Satäng lakan i mörk vindruve färg.
(bilden på vindruvorna påminner om färgen på lakanen) Hmm... Njaa. Ska försöka ta en bild på lakanen nån dag.
Och sen en söt badrumsmatta är aldrig fel å ha :D

Fick även jobbat lite i kväll med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0