Fika om en stund

Just nu sitter jag här hemma. I soffan å softar :P
En maskin tvätt snurrar där inne.
Väntar på att den ska bli klar så den kan hängas upp, och nästa maskin kan på börjas.
All denna tvätt... Jisses säger jag bara.
Men jag är förevigt tacksam över att jag har tvättmaskin hemma.
Så jag slipper gå till en tvättastuga och tvätta.
Jag har ju blivit så bortskämd. Har ju alltid haft tvättmaskin hemma.
Så det är verkligen något jag inte skulle klara mej utan här hemma.

Kl 13 så kommer jag få fin besök av Lisette som kommer på fika.
Snacka massa skit å dricka kaffe.
Sen följer ja henne till jobbet då jag ändå måste dit å hämta min matlåda ja lämnade där i går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0