brööööööl

nej jag är ingen älg. men kände bara för att göra det lätet just nu för jag e aningen seg.
Tvätt, tvätt, tvätt i all oändlighet känns det som.
Är inne på 5:e maskinen i dag. Och har MASSA kvar.
Det tar ju aldrig slut.
Jaja men det e bara att kämpa på med kläderna, lakan, handdukar m.m som ska bli rent.
Har ju morron dagen på mej oxå.
Jag fick även ett litet frispel på den förbannade jävla renen som ligger här på golvet å fäller.
FAN den e ju värre än en hund.
*morr*
Jag va så nära på att klippa sönder å skicka ner den i soptunnan.
Men jag tog min förnuft till fånga och lät den vara.
Får diskutera det med mannen sen istället.
Nu ska jag kolla på Grey´s Anotomi. :D

Känner för å va lite snäll så jag länkar mina syskons blogg här oxå.
http://www.geminas.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha YAY lite reklam är alltid bra! :D

2011-11-14 @ 19:36:37
URL: http://geminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0