Julklapps problem

sitter just nu i soffan å glor på TV.
Gråttåtråkigtär det ute i dag med.
Ska snart gå ner å hämta mina jultidningar som kommit.
Ska bli spännande å se vad det e jag har köpt.Då jag inte kommer ihåg alls vad det är. HAHA.
Men tror de va nån julklapp om jag inte minns helt galet.

Va tänkt att jag kanske skulle fått fika gäst i dag. Men det får bli en annan dag då hon va tvungen att hoppa in å jobba.
Ska la försöka leta upp lite smutstvätt sen oxå så jag kan tvätta lite.
Sen ringa mammsen å prata lite.
Funderar på att åka till Varberg i morron. Se om jag kanske kan dra med henne in till stan å handla lite julklappar.
Har ju en å annan kvar å köpa.
Nån som har ett bra förslag på vad man kan köpa till mor å far föräldrar?
Tycker det e lika jobbigt varje år.



Kommentarer
Postat av: Annie

Ett packet Nobles ;D

2011-12-16 @ 19:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0