hujeda mej

här sitter jag i soffan.
vilket jag INTE borde göra.
Borde ta tag i städning. Men jag har verkligen ingen lust med det just nu.
Har iallfall kommit igång med tvättandet. Sen e det ju det att jag måste få ner och in den rena tvätten i klädkammaren.
Fruktansvärt tråkigt.
Därför drar jag ut på det HELA tiden.
Jag har iallfall fått putsat lite skor. :)
Ska ta me mina Uggs ut sen å inpregmera dom. (eller va fasen det nu heter)
Köpte igår en skoborste å en dutt som ska återställa färgen.
Då jag lyckats sabba mina genom å drunkna i saltpölar förra vintern.
Men vet inte riktigt om det hjälper med detta. :/ Kanske måste gö det nån mer gång innan man ser resultat.?
Nä får la försöka skaka liv i mej själv och ta tag i saker åting här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0