Hej hopp gummie snopp.

Klockan är kvällen och jag sitter i soffan och segar.
Annandagen i dag och hela helgen har det vart flängande överallt.
Lördag och julafton spenderades hos mamma i Varberg med nära och kära.
Vi sov även där.
Fick jättefina och bra paket.
Tack tack alla.
Och maten ska vi ju inte snacka om hur god den va. MUMMA. :D

Juldagen blev firad i Kållered med änne mer nära å kära.
Hade även där jätte trevligt med kanon god mat. :)
Fick även där en julklapp. :)

Och i dag har viflängt runt i olika butiker å kikat lite.
Så NU.... är det äntligen lite lugnt. Och i morron ska jag SOVA ut. Ända tills jag vaknar.
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda mej.
Lite städ å tvätt står som vanligt på shemat.
Men på Onsdag blir det barnpassning. Då ska jag å Melina mysa en massa.

En del av julklapparna vi fick.

*en skylt som det står: Fånga Dagen
*choklad
*pengar
*pyamas/mysdress
*raggisar
*biljett till en musikal på Operan i februari
*ett foto på systers barn
*spel
*porslin
*kamera
*en liten bok
*mobilskal
*ännu mera choklad

Ja lite snälla hade vi vart i år iallfall jag och min D.

Nä nu blir det till att poppa popcorn å kolla film :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0