Här ligger jag

Jaa det är precis vad jag gör.
Ligger sådär aningen förbannat gott nerbäddad i sängen å glor i taket.
Med andra ord.. Jag är PLING... Klarvaken.
Dock inget ovanligt för att va mej. Burkar aldrig somna innan 00,30-01,00
Konstigt nog har jag alltid vart sån.
Ända sen mellanstadiet.
Oavsett vad kl e när jag lägger mej så blir jag inte trött.
Å snack om att jag måste vända tillbaka dygnet.. Fuck that. Har försökt flera ggr om. Men det hjälper inte.
Även om jag skulle lägga mej kl 21.00 varje dag i 2 månader så hjälper det inte.
Jag e en nattuggla å har alltid vart.

Nä nu får jag la fortsätta art ligga här å stirra i taket :P
TV:n får förbli avstängd då mitt hjära ligger å sover breve mej. Vill inte väcka han med å sätta igång TV:n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0