Finslipning

Japp jag sitter å finslipar lite på en av julklapparna.
Ibland tar vissa saker lite tid. Sisådär 2 veckor eller mer. :)
Men kul som attans.
Nästa vecka så blir det att åka till varberg för att inhandla detallra sista.
Och jag vet istort sett vad jag ska inhandla.
ALLTID ska man va ute i sista sekund. Men men vad ska man göra. Sånt e livet.
Man han inte tid till allt precis hela tiden.
Finne ju så mkt annat som måste fixas.
Just nu sitter jag i soffan å glor tv å bara slappar.
Ska la snart försöka ta tag i röran här hemma. Men ska först försöka få klart julklappen så den sen kan slås in. Och det andra julklapparna får jag la oxå ta å slå in.
Sen ska jag la försöka få i mej något i min mage.
Och försöka tvätta lite.
Sen när D kommer hem så ska alla kartonget å skit bort.
Tråkigt väder har vi oxå. Men det gör inte mej så mycket. Sitter ju ändå bara inne i dag. Ådå e det änna lite ,ysigt när det regnar en massa å smattrar på rutorna.
Men jag lider med alla er som måste ge er ut i detta vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0