Brrr...

Sitter just nu i soffan å fryser.
Tittar man ut genom mitt förnster så ser man att det haglar. Ja det e garanterat något som inte kommer utvecklas till snö. å att ligga kvar kommer det inte heler gö.
Kommer nog regna bort ganska snart tror jag.


I går spenderade jag dagen hos mamma.
Jag å mina småsystrar http://www.geminas.se
Vi begav oss ut i stallet för att rida/träna hästarna lite.
Då jag inte riktigt pallade att ta på mej ridkläder (eftersom jag ändå bara skulle skritta runt utan sadel) så hade jag mina AS HETA rosa mjukisbyxor, instoppade i mina rosa lurvsockar.
Mammas reflexjacka å mammas ridpjux.
haha so NOT het at all!!

Jag rider på Zorro. Som e mammas häst
 
Här påbilden ovanför så skulle jag krama Zorro om halsen.
PANG han drog upp huvudet å hans hals nockade mej. haha

Här neranför har ni Annie min ena lillasyster på hennes häst Missy


Och här nedanför har ni den andra systern Julia som tränar deras häst Penny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0