Vandrande lik

God morron världen.

Efter många om och men så gick jag ner och la mej i sängen i natt. :)
Har dom inte sovit bra alls. Vaknat 1 gång i timmen.
Så när jag tittar på mej själv så inser jag att jag ser fan inte vacker ut nu asså. Inte sovit på flera dagar i stort sätt :/
Men men det blir snart ändring med det hoppas jag.

Nu hade jag tänkt mej att ta och äta lite frukost. Magen e lite hungrig. Sen får jag not ta och sminka mej lite så jag inte behöver va rädd för min egen spegelbild varje gång jag går förbi en spegel.
Slänga in en maskin tvätt och starta diskmaskinen.
Tänkte ta och bädda rent i sängen oxå. Alltid gott med en renbäddad säng. Älskar det.



Kommentarer
Postat av: Elli

Håller med. Alltid skönt med renbäddad säng!

2010-11-04 @ 09:54:39
URL: http://komplicerat.blogg.se/
Postat av: Din vän

Du är alltid vacker, trots att det inte handlar om att ens vara det här i livet.

Så fort hälsan blir bättre så kommer du att sova ljuvligt och stråla att du mår bra.



"Att våga hoppas är också att vara beredd på att någon gång drabbas av tvivel".



När du hamnar i en besvärlig situation och allting går emot dig, tills det verkar som att du inte kan stå ut en minut längre, ge då inte upp, för det är där och då som tidvattnet vänder.



2010-11-04 @ 11:39:44
Postat av: kling

ooh tack så mkt, blir alltid glad av sånna kommentarer! :) din är också jätte fin. jodå det är bra med mig idag. själv? :)

2010-11-04 @ 12:40:13
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0