PASKAN LUNTA

PASKAN LUNTA!!!

Helvete vad mycket snö vi har fått.
Vaknade och det va alldeles vitt precis överallt och mellan 5-10 cm vitt täcke överallt.
Så det va bara att gå upp, ta på sej kläder, på med jacka och mina underbara uggs. Och ut genom dörren. Hälsa nyvaket på min granne som skottade.
gå mot garagen och hämta snöskyfflen och sen va det bara att börja. Skotta skotta skotta. Jobbigt som satan. Men jag ser det positivt :)
Vi kan komma ut nu. Vi kan sen sätta oss i bilen och åka och lämna in hästarna i dag.
handla och bara komma iväg lite :)  Vi slipper numera va insnöade :)
Jag har precis gjort mej ordning. Jag är inte så cool ännu att jag kan ta kort och lägga upp med mobilen.
en liten beskrivning av mobilen så ni förstår.
1. Den e kass
2. Jag har tappat bort min USB kabel så jag kan inte lägga in bilder i datan
3. Den lever sitt egna liv
4. Jag har beställt ny mobil så den kommer i nästa vecka.
Wiee jag kommer att kunna leva igen. haha.
Kunna ta kort och uppdatera på den fronten. Underbart. Det känns underbart.
Nej nu ska jag ta igång min man så vi kan lämna in pollarna. Och hålla tummarna på att jag vinner en slant eller två :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0