Min muff

Nu är det telefon möte med http://www.bloglovin.com/m/aHR0cCUzQSUyRiUyRmVsbGFnbGFtLm15c2hvd3Jvb20uc2UlMkY.

Vi pratar om allt och inget precis som vi brukar :)

I dag är det riktigt kallt ute. Det e så jag drar mej från att gå ut och röka. Det e ju så min muff spriger och gömmer sej.
Inte acceptabelt någonstans!!
Så i dag tänker jag inte göra mkt alls.
Jag dricker mitt underbara kaffe. Vilket får mej varmare i kropp och själ.
Jag och Ella kom precis på att vi är telepatiska. :)

Min smärta i ryggen börjar komma tillbaka. Vilket suger röv!
Jag hade så otroligt ont i går kväll så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Så jag låg vaken i sängen tillkl 03.00 i natt innan jag lyckades somna.
Tur är väl att jag har hämtat ut mina sista citodon. Men jag vill ju helst inte äta dom. Vill klara mej utan tabletter så mycket som möjligt. 

Nä nu ska hag återgå till tjötet med min fruga :) 
Ha det bäst alla där ute.

 Väldigt gammalt kort på mej och Ella. Jag är den som äter upp min nagel. Och Ella är den som är väldigt intreserade av ett samtal som pågår. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0