Hmm???

Nu sitter jag hemma hos mamma i deras soffa och inväntar maten. Min mage kurrar utav bara fan.
Ja ibland undrar man nästan varför man åkte hit.
Trodde jag skulle få ha kul. Men det första som börjar e massa tjat, bråk och tjaft. Jisses säger jag bara.
jag e SÅ glad att jag inte bor hemma längre. Och jag ska definitivt hem i morron. Jag kan ju lika väl sitta där och hänga pung som om jag gör det här.
Sova bort HELA söndagen och endast gå upp om jag måste.
Jag har iallfall spenderat dagen med min stora syrra och hennes barn. Vi åkte hem till Bina på en fika.
Och jag har hämtat ut min nya telefon. Jippie :)
 Iphone 4.





Kommentarer
Postat av: Maria

Bra det..:)

Fredagen har varit mycket bra:)



Ha en skön helg..

Kram

2010-11-26 @ 20:21:41
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Ilhan

iPhone 4 är grym! Hörs.

2010-11-26 @ 20:22:24
URL: http://www.ilhan.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0