Fy fan här e svin kallt inne

Jisses vad jag är trött i dag. Är ledig i dag. Jobabde i går oxå fast det va kvällen så det det va hel lugnt.
Jag och frida höll oss inne på avdeling F och gjorde det vi skulle och lite till.
Alltid lika kul när man jobbar med henne.
Va på Ge-Kås en sväng innan jobet med min storasyster.
Handlade inte mycket alls. bara julklappar till Jasmina och Melina. Men jag får la ta och åka dit igen innan jul. Hittaade massa myssaker som jag vill ha till mitt hem.
Å jag fryser så förbannat mycket i dag. Vi har det svinkallt hemma. Undrar om pannan funkar som den ska.
Daniel får ta och kolla den när han kommer hem.
För detta e ju galet. Jag sitter med dubbla sockar och 2 stickade tjockiströjjor och mysbyxor och huttrar som fan.
Nä nu måste jag städa lite och tvätta. Blir så när man inte är hemma på en helg. :)




Kommentarer
Postat av: Alexandra ♥

Tack så mycket! :)

Allt är super med mig :) Själv då?

2010-11-30 @ 15:01:58
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0