En dag i Varberg

Då va man en sväng i varberg på besök igen. Men jag ska snart hem.
Kom hit vid 7 tiden i morse. Tur att man har egen nyckel hem till syrran. Så det va bara att gå rakt in och lägga sej i soffan och sova en stund tills resten av huset vaknade.
Jag vaknade som vanligt av att jag känner mej iaktagen.
Och när jag tittar upp så står jasmina några centimeter från mitt ansikte och bara ler.
Det är sånna dagar som man inte har något alls emot att gå upp. :)
ett kanon väckande.

Så vi åt lite frukost och lekte. Och givetvis kollade vi på film oxå. Bondgården och hitta Nemo. Jasminens favorit filmer.
Efter det gick vi ut. Vi gick och lekte på lekplatsen nedanför polishuset.
Och DAMN  det va förbannat kallt. Pluffsa sen fram i snön, snö innanför byxor och skor. Iskall bitande kyla som trängde in i ben och märg. det blåste och snöade. Jag tror jag va på gränsen mellan en vanlig kall tjej och en vandrande isbit.
Men vad gör man inte för barnens skull.
Melina bara sov i vagnen. Inne i värmen. Man blev aningen avundsjuk.

och eftersom att det är lördag i dag så inhandlades det lite lördagsgodis åt jasmina. Hon blev mycket nöjd med detta.
Satt i vagnen och knaprade hela vägen hem.

Väl här igen så fick Jasmina mat. Melinen oxå. Sen lekte vi lite och nu ligger Cattis, Jasmina och Melina och sover middag.
Jag har kokat nappflaskor och gjort mej lite ordning. Förbereder mej för att snart åka hem igen.

Och i kväll så har jag bjudit hem Annika, Jerry och Hanna. Så det blir la lite mat, umgås och kolla melodofestivalen.




Hittade lite gamla kort på mej oxå :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det är det "/ vill ha sommar nuuu ;). btw, sjukt gulliga bilder på dig :)

2010-02-13 @ 14:21:49
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jaa, de hoppas man!

2010-02-13 @ 17:48:55
URL: http://thresnilsson.blogg.se/
Postat av: josefine

ja <3

min dag har kanske inte varit kanon, men den har varit väldigt bra i alla fall :)

kram <3

2010-02-14 @ 16:04:49
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0