OOFF... NEJ TACK

Blåser svin kallt ute i dag :/ inte roligt alls. himlen e grå så det lär ju regna när som helst oxå. Tur att man kan hålla sej inne så man slipper bli massa blöt. För det orkar jag inte i dag.

Sov bara 3 timmar i natt så kanske ska ta å lägga mej en liten stund nu så jag orkar med kvällen.

I går va jag på stan med Jenny å Johanna. hade jätte trevligt. vi fikade och gick å kollade lite i affärer. Jag fick köpt en jätte fin skjorta till Daniel. Den blev han glad över. :)

Sen så va Cattis å Naser och skulle lämna in min mobil igen på ONOFF.
Altså den (ursäkta mej nu) jävla idiotiska kedjan som inte har minsta lilla gott uppförande gent emot kunderna kan ju bara dra så långt bort åt helvete dom bara kan.
IDIOTER hela bunten inne på det sjuka stället säger jag bara.
Dom står och säger till Cattis å Naser att jag skulle lämnat in telefonen redan första gången den gick sönder.  MEN HALLÅ??????? E det inte det jag har gjort. JO 4 ggr har den vart inne på lagning på inte ens ett år. Fösta gången va 1 månad efter att jag köpt den. Och alla felen är fabrikats fel som inte har blivit fixade en enda gång. Har ju för helvete fått tillbaka telefonen sönder så att jag fått åka in nästa dag å lämnat in den igën på lagning.
Ska det vara så? nej det ska det inte.
Å sen när den väl ska reklameras så skickar dom inte iväg någon reklamation. utan glömmer det i 2 veckor.
Sen säger som att dom måste ha massa papper på telen. Vilket som har i datorn. Eller bara ringa ett samtal eller skicka ett maij till verkstaden för att få alla uppgifter på telen. Men det är så jävla jobbigt så det orkar dom inte.
Så min syster förklarade för dom att det finns något som heter konsumentskydds lagen och den ska följas.
Så dom skulle åka tillbaka i dag med den.
Asså jag säger bara det. JÄVLA IDIOTER.
Detta va tamej fan sista gången jag köpte något från den sketna jävla kedjan igen. Otrevliga jävla helveten e vad som är där inne i den butiken asså.
Fy fan för dom!!! Nu är jag lagon lack på dom.






//Zazza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0