Dålig uppdatering. Ja vet. :(

Damn vad dålig jag är på att uppdatera här. Sorry gott folk.
Men ibland blir det så å man har en del att göra.
Men nu så.
I dag e jag med igen :)

Är hemma nu igen över dagen bara. Ska in till stan sen och träffa Lena. Vi har bokat in ett möte. Eller vi bokade in det redan förra veckan. Lika bra det :)
Sen ska jag som vanligt upp till mölndal och mysa med min söta. Hmm undra vad man kan äta i dag. Förslag någon?

Annars äar helgen varit jätte lugn. Bara shoppat en massa. Och vart hemma å tagit det lugnt. Sjungt Sing star med Emma för fulla muggar :)
Men kul som tusan hade vi :) Emma är verkligen grym på sing star. :)

Förklarade för daniel i går att en tjej har det inte lätt.
Tänk lixom när vi ska göra oss ordning. Måste hitta något bra å ha på sej. Som sedan måste passa till ett par skor. gör det inte det är det bara att byta igen.
Å sen så ska man hitta på en frisyr som matchar med kläderna. Och sen en sminkning som går ihop med det. Ska man kanske ha armband eller inte. OCh vilka örhängen ska jag ha utan att se billig ut. Osv osv. Det e fan inte lätt att va tjej i dagens samhälle asså.
Men jag säger som så. Att i dag nä ja ska fika med frugan. Så kommer jag DEFINITIVT inrte bry mej om hur jag ser ut typ.
Jeans, gympapjux, slappis tröjja, å en jacka. Å lite smink. Jag orkar inte gö mej söt i dag. I dag e det tisdag och kallt. Så då får man va lite slapp.

24 dagar kvar innan vi drar till Gran Canaria. Och jag känner mej redan stresad :/
Men oj som jag längtar :):)




//Zazza

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Tack samma här!

Vad händer idag då? :)

2009-10-06 @ 10:26:58
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Åh vad kul ^^

Jag ska träna lite senare och sen bara ta det lungt tänkte jag :)

2009-10-06 @ 13:14:26
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: SmultronMamman

SV: jaha va kul :) Du får gratta kompisen så mycket från mig. :)

2009-10-06 @ 13:56:12
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: linnea

söt blogg du har:)

2009-10-06 @ 15:36:58
URL: http://hannahlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0