Tvätt

i Dag har än så länge inte hänt så mycket. Har varit duktig att påbörjat min tvättning. Så två maskiner är än så länge klara. :)  bara 2 - 4 kvar. Men d får ske i morron.
Va ute och skulle ta in hästarna med innan. (hmm hur lät inte den meningen då?)  Aja. annie kom iallafall in t mej i morse runt7,00 tiden och fråga om ja ville ta in hästarna vid 12,00 för hovslagarn kommer då. Å så har jag givitvis svarat ja på detta mitt under min härliga sömn.
Så det va inget å göra mer än då släppa in dom.
La mej sen i sängen för vila lite. Men jag gjorde en andreas. Jag somnade. och vaknade sen med en jävla huvudvärk som heter duga.

I går så va det tänkt att jag skulle ta busse in t stan för att fika med Ella. Börjar små regna lite när jag traskar mot bussen. kul tänkte jag..... men men..  som tur va så kom mammas kille förbi å körde så ja fick skjuts t stan.
tjöta massa skit mä lena på ute serveringen på Herberts. började dom pissa ner regn. tur att vi satt under skydd.
Sen traskade jag upp t jobbet. och efter det kom sandra och hämtade mej. å vi tog en kaffe.
 å nu ska jag försöka få tag i sandra igen. ska träffa henne.


Zazza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0