Torsdag

i dag.
Vaknade vid 16,30 i dag. och har bara tagit det easy. Precis sminkat mej lite och tagit på min kläder.
Börjat förbereda mej för att jobba i natt. Så jag börjar 21,00.
i Går så va jag med min syster på Ge-kås en snabbis. Sen åkte jag med henne hem, men vistelsen där blev inte långvarig för sandra ringde så kom hon och hämtade mej. vi drog hem t henne och fikade lite i hennes uterum.
  Kaffe med glass blev det.  Så där satt vi och gottade oss.
Drog ner till fästningen och kollade läget sen. Men det va inte så mycket att hurra för. blåste som fasen så vi drog hem ttill Emelie och Emilio.
Där blev vi bjudna på Kaffe. Jag va ute och gick med Paco en sväng med.
Skulle leka med kopplet hela tiden. En riktig liten buse e vad han e.
Åkte t mio sen och träffa Johanna. Satt och tjötade lite.
Sen kom sakis och hämtade mej hemma. och vi drog till Lena på kaffe. (en riktig fikar dag i går)
va fin hon har fått hemma nu. Jätte mysigt va det allt.  Vi satt där vid hennes bord och tjötade massa. trevligt hade vi.
va hemma vid 03,00 tiden nåt sånt. men lyckades inte somna innna klockan va 04,35 nä ja kolla på den sista gången för jag låg å kolla nån film som jag blev helt fast i.


Nu väntar jag iallafall på att maten ska bli klar. Måste vara mätt och belåten innan jag går på mitt arbetspass.
21,00 - 07,15 




Zazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0