Tisdag

I dag är det en lagom grå och tråkig dag. Har haft fint nu i flera dagar. Så det är la på tiden att det blir regn och grått. 
Har precis gjort mej ordning lite.  Så ska jag hem till Sandra sen när hon slutar jobbet. Fika lite. Så skulle Malin och Livia komma med.  Va längesen jag träffade Liva. Så det ska bli kul. 

i går så va jag med Sandra. Hon kom å hämtade mej ganska tidigt. Vi drog hem t henne och åt frukost på i deras uterum. va mycket trevligt. 
sen bakade sandra rabarber paj. Så kom Elva och Saga. så vi fika å drack kaffe. 
städade hemma på loftet oxå. Jag och cattis. närmare 10 svarta sopsäckar med skit men mest kläder som ska slängas. 
Snacka om att jag är bra på att samla på mej massa skit saker som man inte behöver. Och spara på gamla kläder som jag aldrik någonsin kommer att använda igen. Skrot samlare är vad jag är. 
iallafall så efter det så drog jag och sandra till ge-kås.  hittade inte så mkt. va mest saker som mamma skulle ha. 
Från början skulle hon inte ha något. Men hon ringde efter hand och  sa vad jag skulle köpa. ram, hårfärg, svättmedel mm. ja massa saker.
sen drog jag å Sandra t Donkens å drack kaffe :)

 Jasmina           Leker på Lekplatsen       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0