Farlig färd.

Sovit hos sandra i natt.  Förbannat jävla go säng hon har vill jag lova
Förbannat het va man när man vakna oxå. Hmm inte HAHA..
Vi låg och kollade på tv. Hjälp jag är med i en japansk tv show eller  vad det heter. Totalt jävla kasst va det.
enda bra i det e ju att dogge  e med.
Å den där tragiska lipsillen Anna Bok ska man ju inte tala om.
- asså dogge e min vän mej jag vet att han skadade mej med vilje.  SERIÖST... stå å lipa sej igenom ett helt jävla program att man har sååå ont i sin axel.
Men inte fan visade hon det när hon lekte fisk.. Damn dogge skulle nitat henne ännu mer. haggan förtjäna det.  :)

annars ha d inte hänt mkt i dag. kom hem för inte så länge sen.
Ska snart ut och röka och ta reda på vad som egentligen hände i går.
Med tanke på vad min kära anhängare Andreas berättade angående hans anhängare kotten. e bra nyfiken nu vill jag lova.
Ska även försöka ta mej in i en dusch och sen kommer sandra och johanna å kaffe och rabarberpajs fikande.


Zazza

Kommentarer
Postat av: Anonym

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP VILKEN SJÖHAXA!!

2009-05-30 @ 21:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0