Emilio

Va hemma hos sandra i går. fikade med henne och malin. å malins lilla livia.
Satt och tjötade om allt mellan himmel och gjord.
ja å sandra drog ut sen vid 19,00 tiden för å kolla läget å smaka på den nya flurrin på donkens :)
as go va den. :)  Sandra tyckte inte om min heta blandning jag gjorde med sockar och skor. men jag frös jue. :)
drog t hajen sen med och inhandlade en orkidé till emelie. Hon ha ju fått sin lilla Emilio så jag va ju tvungen att ha mä mej något.
Fy fan va söt han är. Å jag fick hålla han. Ville bara ta med han hem :)  en riktig liten plutt. 
efter det så körde sandra hem mej så satt vi uppe vid vägen och tjötade lite. sakis kom och hämtade mej efter det. så umgicks lite mä han.
åkte runt. ner t falkenberg och köpte kaffe. och sen upp t kungsbacka för att bara kolla.

Nu sitter jag iallafall och inväntar min syster och Jasmina som jag ska mä t ge-kås.
sen ska jag la med stor säkerhet träffa sandra :)


 Mina as heta sockar i skorna :)


Livia


Malin


haha jag


Emilio






Zazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0