ONOFF

Jobbade i natt.  Va lugnt å det va bra. Jobbade me Carlos me å då går det smidigt som attans. Han e både snäll å bra å jobba me. Trevlig sak det där.  Cyklade hem sen nä ja slutat för att sova några timmar. Mamma väckte mej vid 15,00. Tänkte lika bra att ställa om dygnet me en gång. Så d va bara t å hoppa in i en dusch så man vakande till liv.
Ja å mamma åkte till ONOFF för att hämta mobilen som vart inne för reklamation.
Men va fan hjälpte det. Dom iq befriade jävla helvetena har fan inte ordnat så ja får en ny.
Nej för då har den vart inne på lagning bara. för 4:e gången på inte ens ett år.  Så jag fick snällt ringa till SonyEricson. Men va kan dom. Dom förklarade för mej att det e butikens uppgift att fixa så den blir reklamerad genom att ringa dom å öppna ett ärende.  Medans butiken säger att det e jag som ska ringa.
men ska in me den igen nä den e sönder igen så fixar dom det. Jaha sa ja till dom. Då ses vi i morron. För den lär ju inte funka. Menar har den inte gjort det det senaste året lär den inte va lagad nu heller.
Rätt och riktigt.
Startade den. Ringde Sandy. å hörde inte ett smack som vanligt. Testa då å skriva ett mess. Å knapparna funkar inte. Å kollar inkorgen å när man lämnar in en telefon så gör dom ju en total uppdaterning. Men inte då. För ALLA mina mess e kvar. JÄVLA IDIOTER säger jag bara. Blir så förbannad på dom IQ befriade helveten.
Så i morron e det jag som ska dit yttligare en gång till för att förklara hur läget ligger till för dom.
Å jag SKA ha en ny mobil. Thats it å så e det.....

Åkte hem sen å krubba grillat mä familjen.
Sen kom Sandy å hämta mej. Tänkte ja får va lite social nu när jag e ledig. Å inte sova bort mina dagar.
Vi inhandlade oss varsinn kaffe å drog t fästningen. CP varmt väder ha det ju vart i dag. Underbart.


En bunt gamla bilder




Zazza

Kommentarer
Postat av: Robban

Vilka härliga sommar bilder :), du ser ut att njuta rätt bra :)

2009-09-02 @ 14:24:05
Postat av: Alexandra

klart jag gör det :) Älskar sommaren

2009-09-02 @ 14:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0