mycket

Det va ett tag sen nu jag skev här. Har inte rikgigt haft varken tid eller lust.
Hänt jätte mycket nu den senaste tiden iallafall. Folk som fyllt år hit å dit. Folk som åkt på semester m.m.
syrran å hennes familj är på kreta nu. Dom åkte i torsdags.
Andreas och Kotten e i New York även som åkte i torsdas. Kul för dom. Men inte har jag nån att terra eller nån osm terrar mej. Får vänta tills dom kommer hem igen. 
 Johanna e i stockholm. Men hon kommer hem i dag.
inte blivit så mycket jobb nu senaste tiden. Men jag överlever nog det med.
National dagen i dag. Ser att dom flaggar här hemma.
i går va jag me Sandra och Malin. Alltid lika kul. Jag å sandra städade hemma hos henne. Så nu e hennes rum + hennes toa skinande rent. blänker som bara fasen.
I kväll ska jag va med sandra. Som vanligt. vet inte riktigt vad som händer. men nåt blire la iallafall.
Nu ska jag försöka leta upp lite krubb i detta huset. e hungrig som fasen.  Magen kurrar som bara den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0