Lördag

Vaknade av att Sandra ringde å väkte mej.  men somnade om lika snabbt igen. som tur va ringde hon igen för hon vet hur ja e. så då va det bara till att ta sej upp ur sängen och ta på sej kläder.
Så hon kom å hämtade mej vid 11,.00 för hon skulle t frissan å ja hade så snällt lovat att jag skulle hänga med. Å löften ska man ju hålla. Satt där i 2 timmar sen kollade vi lite affärer. å jag hittade en jätte söt gul tunika som jag inhandlade mej. å Sandra hittade en jätte söt klänning å en tröja till det.
Drog hem t henne å åt lite lätt å kollade när d va massa folk här och grävde upp deras trädgård och la sten å byggde mur å hade sej. Blir nog fin fint när dom  e klara med det.
vi drog å köpte kaffe efter det å satte oss sen på sandras baksida i solen och tjöta massa skit.
Snällt av er att jag fick invadera eran dusch lite. det gjorde gott så nu luktar man mumma igen å har tjusig akläder på sej :)
Nu e sandra inne i duschen å sen så e maten klar här.
Blivit bjuden på grillat å potatisgratäng :) Å förhoppningsvis lillis goda sallad till det :)
sen kanske ut en sväng till malin å tjöta lite skit å ha oss.


Zazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0