Johanna...

Har mer eller mindre precis vaknat.  Med en liten släng av huvudvärk sen i går.
Va me Sandra i går. träffa Johanna å Emma. Sen drog vi hem t Sandra för å kolla lite saker. Å så i samma veva fick man mycket god mat som Steffe hade tillagat. Sen jordgubbar med grädde till efterrätt. Mmm mycket gott. 
Drog hem till Emma sen där folket satt å Drack. Tog mej några groggar eller 4. Men eftersom jag inte dricker alls längre nästan å definitivt inte sprit så kände man av det. och därav dages underbara huvudvärk. Suck. 
Folket drog ut på krogen. Men d palla inte ja eller Sandra så vi satt i bilen å tog det easy. 
Kolla på stjärnorna å lutade ner säterna så långd det går. Hmm fan vilken syn och mitt vid stationen med. Folk måste ju ha undrat asså. 
Å jag fick hämtat mina saker efter många månader. Tack sandra för att du ville hjälpa me det. 
Sen körde vi johanna som låg av deckad i bilen hem till Emma. Tog lång tid innan hon kom ut ur bilen. det skulle både spys å sovas å ha sej.  :) 
Hon e för söt den. :) 
Men ja va la hemma vid strax över 04,00 

En dålig Johanna. :)  Inte bra alls e hon. 



Zazza
 

Kommentarer
Postat av: johanna

fyyyyyy faaaaaaaaaan!!!

2009-06-16 @ 21:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0