I år av saknad

Ett år har redan gått sen du försvann från oss älskade Mattias. Tiden har gått jätte fort. Tänker mycket på dej. Och din familj. Du är saknad av så många. Hoppas att du har det bra på andra sidan. Och jag vet att du vakar ner över din familj.  Massa Kramar till din familj och jag saknar dej Mattias.


Annars i dag har det inte hänt så mycket. Lagom slapp da i da. Regnar gör det och har gjort precis hela dagen :/ inte så kul. Precis som det gjorde hela kvällen i går.
Men i går hade jag en jätte bra dag. Johanna tog ju studenten så vi va å kolla på henne när hon sprang ut. Sen drog vi hem till henne på student middag.  Massa god mat å dricka. å efterrätt m.m.
Hade verkligen jätte trevligt. Sen körde vi ner dom t stan som skulle ut. drog hem efter det.
va ju inte så mkt ute å se nä det regnade som det gjorde. Så jag å sandra ska nog hyra film i dag hade vi tänkt oss.
Så får änna dra mej nu så jag kommer iväg.



 Vila i frid älskade mattias.





 Å denna fisen ska jag leka med i dag :) Lurris kortet :P:P   Massa kramar till de och familjen i dag. Tänker på er. Å snart så kommer jag och terrar dej. Precis som jag brukar gö :)


HAHA två kalas fulla damer :)
Ååå va jag e sååå illa ute efter detta kortet :P




Zazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0