härligt

Lördag i dag då.
sitter barnvakt hemma hos syster min. tog mej 1 cider precis. å det va jädrans gott vill jag lova, :)
Wheels n´whings nu i dag. Ska nog ner en sväng sen och träffa kusinen som är här. Hon ville ses. träffas ju inte så ofta annars så får änna passa på när man kan. :)

har vart dagar nu då det har hänt en massa vill jag lova,
Vart i mölndal ons-fre hade det helt otroligt jätte bra.  Grillning, vin, trevligt sällskap, kolla film å massa mer.
det gör jag gärna om :)

jobbat lite innan det med. ja eller hela helgen rätare sagt. Det har vart helt ok det med. Jobba med trevliga människor, skämta å ha kul. det e ju ett måste annars pallar man inte. Fikat med lite kompisar har jag med gjort å shoppt.
Ihandling av kläder, skor, smink å lite annant smått å gått. Nödvändiga saker med andra ord. :)

Innan i dag va jag å mamma i stan med Jasmina. För även då va vi barnvakter, kolla lite i affärer, fikade och jasmina lekte. Mosters mest bedårande lilla troll unge säger jag bara, När jasmina hade somnat i vagnen så gick vi å satte oss i skuggan. och bara tog det liugnt. avkopplande att bara kolla på Jasmina där hon låg å sov. allt verkade så fridfullt å lugnt. Underbar syn. där låg hon å gosade med moster Alexandras tröja :) 

Nä nu ska jag ta å fortsätta på min cider. å bara njuta av lugnet. :) 


zazza
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0