Solen är farlig

Ska snart dra mej hemifrån.
Jag å mamma ska åka å inhandla en fläkt till mej så det går att vistas på mitt rum. Hade sånna grymma svårigheter med att sova i natt. massa olika sorters problem. Ligger i sängen å kollar upp i taket. å där sitter en MEGA spindel. det va bara till att skrika å mosa dej jäveln me en bok. så jävla vidrigt.. Fy fan.
problem 2 det va så varmt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
problem 3  alal lakan bara snuttrade in sej i varandra. å min kudde sov ja inte me så har ju ont i nacken på köpet.  ibland e det bra jobbigt att sova.
 ¨Ska iallafall iväg till jobbet sen. vet dock inte om det va 13,00 eller 12,30 jag började. så jag får va på jobbet 12,30 för säkerhetsskull.
så jobbar man till 21,30 i dag. men det e ganska lugnt. bara nufiken på vem ja ska jobba med. så jag slipper ragatan. Förvånar mej inte om hon jobbar i kväll. då kastar jag mej fan från balkongen asså. Nä så ska jag inte säga men min dag lär ju vara bra förstörd.

I går va ja mä Sandra hela dagen. satt ute hos henne i solen. satt först 30 min - 1 timme med ryggen i solen och POFF från ingenstans så ploppade det upp blåsor. små jävla vatten blåsor som man får om man blir varm å svettas. För så fort man blir lite kall så försvinner dom.
nån epidemi som går mellan mej å sandra. E det inte det så e det att vi smittar varandra med förkyldning hela tiden. den riktigt hoppar mellan oss. sånt som kallas äkta kärlek det :)
Satt iallfall i solen HELA dagen. men aktade min rygg. Sen blev jag bjuden på mat. Tack tack.
Johanna ploppade upp från ingenstans me. Nä men hon kom. å det va riktigt trevligt. längesen man träffade henne nu. Vi åkte å inhandlade kaffe å satt å tjöta.
Blev jagade av flygvispar? (Sandras uttryck)  vilket sen visa sej vara ollonborrar eller va dom heter.
En trevlig kväll iallafall.


Å sandra jag fattar inte hur du ALLTID lyckas ringa 30 min innan mitt alarm ringer. du har någon såndär tidinställd ring bomb innom dej. :P:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0