nice

i Onsdag va jag ute. :) HAde svin kul faktiskt. Börja me att vi satt vid fästningen. Sen traskade vi upp t stan. Gick in på Cheers and beers å satte oss å tog en cider eller två. Blev bjuden sen med av en.. Tack tack.
Jag fick även biljetter till Oscars. Onsdags klubben. :)
så vi traskade dit till dom ja fick biljetterna av. Där satt dom med Champange å allt. Tack så jätte mycket.
Efter krogen så gick vi å åt lite. Sen följde jag å en Johanna hem. Efter det tog vi taxi ner till stan igen. Å Då va klockan 04,30 typ.
Så vi gick å pratade en massa massa. Han började jobba vid 7,30 tiden så runt 08,30 blev jag jah körd av han. skulle då försöka sova lite när jag kom hem. men det gick ju inte så bra.
Mådde förbannat dåligt. mådde som jag förtjänade haha. :)
Låg i soffan å kollade film. Sen hjälpte jag mamma lite för hon skulle ha folk hemma .
Plingade till i min mobil under tiden. Där jag fick frågan om jag ville me på en tripp till gbg å komma hem i deg på morronen.
Å det tackade jag ja till.
Så jag sov i mölndal i natt. hade jätte trevligt i går. Satt å snackade massa skit om allt å inget. Det va riktigt avkopplande.
Så nu e jag hemma igen. Pigg  glad. :) kanske inte så pigg men d kommer när jag fått i mej kaffe.
Ska ga mej lite ordning nu. Å sen e det Jobbet som gäller för min del.


Zazza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0